Hillerød Privatskole tilbyder elever fra børnehaveklasse til og med 3. klasse skolefritidsordning (SFO). Her kan børnene lege efter skole under opsyn af pædagoger, til de bliver hentet.

Hillerød Privatskole SFO har til formål:

• At bidrage en tryg sammenhængende dag for det enkelte barn
  • At tilbyde aktiviteter som barnet kan deltage i efter eget valg
  • At give barnet mulighed for at etablere venskaber på tværs af aldersgrænser og indgå i socialt samvær
  • At indgå i et positivt samarbejde med forældre og børn, idet den enkeltes bidrag er en vigtig del af den daglige trivsel

Skolens SFO har sin egen afdeling med adgang til legeplads.
SFO tilbyder mange forskellige typer af aktiviteter, der foregår inden- og udendørs.

Indendørs kan børnene lave perler, lege med modellervoks, klippe, klistre, tegne, male, danse, synge samt spille brætspil, bordfodbold og meget andet.
Udendørs kan børnene lege, spille forskellige boldspil og lave aktiviteter på skolens arealer og legeplads.

Fredag er legetøjsdag, hvor børnene kan medbringe legetøj, spil, spillemaskiner hjemmefra – dog under eget ansvar.

Kontakt SFO’en direkte på telefon: 2266 3002

Åbningstider: kl. 7.45- 16.00.
Ved behov for ønske om udvidede åbningstider kontakt da skolen på info@hpsk.dk eller ring på +45 44 99 90 02